THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. május 26., kedd

Visszamenőleg...:)

Viktor elnyerte a Barrows nevet (szökés után szabadon XD),történt ugyanis ,hogy hétvégén kimászott a járókából,miközben én vasaltam és a járóka melletti fotelban ücsörgött.A szobába lépve majdnem megállt a szívem!
Óvintézkedéseket megtettem a járókát egészen a parkettáig leengedtem.

Dr Ábrahám hívott ma reggel folyamatban van az ügyünk,értesít a részletekről!

Más!

Elképedve olvastam Sway-nél,Playgirl-nél,Constanze-nál,hogy visszaéltek a blgjuk tartalmával,az említett blog azóta meghívós lett....
Kérdem én mi értelme van ennek?Miért kell más gondolatait kisajátítani és a történeteket saját életeseményként megírni?
Ennyi erővel írhatnának csak páran blogot a többiek pedig a nekik tetsző sztorikat eseményeket ,másolgathatnák.
Azért is érint ez érzékenyen,mert név nélkül ugyan de én is tartom a kapcsolatot a szóban forgó bloggerek némelyikével és már nem vagyok biztos abban ,hogy akivel beszélek ,valóban az-e akinek gondolom ?!
Sztem akinek ez szól az magára ismer,a kérdésem adott !

7 megjegyzés:

Charlie írta...

hát igen. vannak ilyenek. és ki tudja még mennyi, amiről fogalmunk sincs, és nem bukkanunk rá.

Wildwood Flower írta...

Amit soha nem fogok megérteni: az ilyen akkor miért blogol ha magától nem tud írni? Nagy élmény a ctrl+c, ctrl+v...

ADMIN írta...

Ez rám vonatkozik??? :S:|????

Judit /juci68/ írta...

Esküszöm , az én történeteim egytől-egyig a sajátjaim!!!! :D :D

mauzecski írta...

jucim de hüllle vagy :D azért van olyan is ami közös,már legalább az élmény részeXD

mauzecski írta...

Ancííí ,Dzsennről van szó :D
Remélem megint kinyitsz!

hakka írta...

hova jut ez a világ? :( puszi

Rendszeres olvasók