THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. május 28., csütörtök

Életünk fiókjai ...

Egy nagyon szép verset találtam Baráth Gyula költeményei között....
Sztem mindannyiunknak vannak ilyen fiókjaink ...

Emlék

Emlékeim fiókjait nézegettem
Csendesen nyakig a szennyben
S egy régi poros fiókra leltem
- Még nyikorgott a faváza
Ahogy húztam
S benne ezeket találtam



Egy kedves simogatás
Ez volt az élen
Egy ráncos meleg mosoly
Rám nézett
Egy bársonyos öreg puha kéz
Mókázott
Egy őszülő hajkorona
Táncolt
Egy finom vajas kenyeret
Is látok
Egy szürke köpeny ruha….
Még turkálok
Egy elsuttogott altató
Mí’ jó
Egy kezembe lopott cukorka
Finom
Egy kopott csoszogó mamusz
Haj Eszter néni
Drága Eszter nénim
Eszembe jutsz

2 megjegyzés:

Judit /juci68/ írta...

Ezt ismertem. Még valahol otthon Kaposváron meg is van a Baráth Gyula kötetem ... :)

Perec írta...

bizony, vannak ilyen fiókok :)

Rendszeres olvasók