THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. május 29., péntek

Háj-báj?!

Nem értem a férfiakat (tisztelet a kivételnek),akik azt gondolják,hogy ők túlsúlyosan,meg "pühösödve",finghatnak és böföghetnek és még így is kívánatosak maradnak és megvannak győződve arról(tévesen!),hogy esetleg az ellenkező nemben nem válthat ki ez viszolygást.
Persze ők kövéren,hájasan is "szépek" és megtehetik a megjegyzést,újságot lapozgatva,hogy:
-nézd XY is szült és mégis milyen jó alakja van !!!
Na ja, ....meg,csak gondolom nem okoz neki gondot a zsírleszívás ,plasztikai műtét vagy egyáltalán még az sem ,hogy levegőt vegyen.Nincsenek napi problémái (a stressztől nem hullik a haja,nem veri a ragya ,vagy ha igen akkor pikk-pakk megoldja) és nem utolsósorban nézd meg a férjét is ....meg (és itt nem Lagzi Lajcsi a példa),hogy az milyen .

Háj monológ
Ha azt hiszi, jóember, hogy lazán
hozzám vágott szava egy igazán
földbedöngölő sújtással fölér,
nagyon téved, mert ennyit csak: "kövér"
bárki mondjon, elhajtom, mint itten
e szánalmas kis legyet legyintem.
De ha elméje értő szót fogad,
"mondhatta volna szebben, kis lovag,"
más-más stílusban akár... példaképp:
kezdhette volna mintha szánna épp:
"Hölgyem, önnek mily nehéz lehet
folyton cipelni mázsás terheket!"
aztán aggódóan: "Ó, asszonyom,
nem fél, hogy valakit tán összenyom?"
vagy lelkesen: "Lássátok emberek,
mily tökéletes forma a kerek!"
vagy bosszúsan: "Álljon inkább amott,
ne takarja előlem a Napot!"
vagy hízelgőn: "Édes kis húsgolyó,
magából habzsolgatni volna jó!"
esetleg bambán: "Hát ez miféle?
Egyforma ennek hossza és széle..."
vagy sportosan: "Inkább átugranám,
mintsem, hogy megkerüljem önt, Madame."
elismerőn: "Egészen megrázó!
Lenyűgöz e farsúlyos bombázó."
vagy üzletiesen: "Mondja, mennyi
szövettel lehet testét befedni?
És ha fényképet készítenének
önről, úgy hány tekercs film telnék meg?"
katonásan: "A világ szalutál,
ha egy ország ilyen lábakon áll."
de akár irigyen is szólhatna:
"Ennyi hájjal éhen nem halhatna,
ha nekem volna ennek csak fele,
tán már a bőségbe fulladnék bele."
vagy mondja vígan: "Tudja-e kis hölgy,
hogy minden léptét követi egy völgy?"
kihívón: "Ekkora elefántot
a világon még senki nem látott!"
tudományosan: "Súlya érthető
okokból ésszel fel nem mérhető,
mert úgy konvergál a végtelenhez,
mint a végbelem az alfelemhez."
vagy kíváncsian: "Mondja, kedvesem,
mit rejteget belül e zsírhegyen?"
vagy gyermekin: "Maga nem is néni,
hanem egy pufók, óriás bébi!"
És végül mondhatta volna azt is
kis ficsúr: "Ön egy csodás galaxis,
amely körül, ha keringnem kéne,
utam fényévekben volna mérve."
De hogyha eme hosszú szófolyam
nem bennem, hanem magában fogan,
s elébem tárja büszkén, peckesen,
akkor sem bocsátom meg, nem, sosem,
"mert magamat kigúnyolom, ha kell,
de hogy más mondja, azt nem tűröm el!"

Bódai-Soós Judit
(Edmond Rostand után szabadon.)




Sexy and Flirty MySpace Comments and Graphics

3 megjegyzés:

Judit /juci68/ írta...

Ez k..va jóóóóóóóóóóóóó!!! :D :D

Judit /juci68/ írta...

Ja! Csak úgy nagyon csendben megjegyezném, hogy sose voltam "nádszál" alkat, ennek ellenére, vagy éppen ezért elég sok pasit kellett a balesetem előtt elhessegetnem és a nálam 5 évvel fiatalabb férjemet is a telt idomaim ejtették rabul... :D :D

teddybear írta...

Bár én most arra törekszem, hogy visszanyerjem hőn áhított régi alakomat (amikor még csak 55 kg voltam) a férjemnek akkor is tetszettem, mikor 80 kg voltam.Ha valaki szeret valakit, nem az a fontos, hogy hány kg, hanem a belső értéke-szépsége. (legalábbis szerintem)Telt idomokkal teli szép napot kívánok!

Rendszeres olvasók