THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. május 11., hétfő

Illemtan óra...

Húú nagyon felhúztam ma magamat...
Történt ugyanis ,hogy az oviban eltűnt egy kisfiú farmerkabátja..már múlt héten végigkérdeztek mindenkit nem- e látták valahol..
Mentem ma a fiamért ,bent a szülő öltöztették a gyerekeket.Pont meghallottam a kérdést : "-és ERnő jött ma oviba?" mindjárt meg is válaszoltam ,hgoy igen ,de ez miért kérdés..
Erre a rohadtparaszttagbaszakadtbüdösgyökér "anyuka" megkérdezte,hogy miért is nem vittem vissza az ő kisfiának (aki egyébként feleakkora mint a fiam)a farmerkabátját?
Elöntött az ideg és megkérdeztem ugyan mire alapozza a feltevését ,hogy egyáltalán láttam ...A válasz az volt ,nem érdekli mit magyarázok,mert a fiam azt mondta,hogy látott itthon egy hasonlót (ami Viktor kis dzsekije)és a gyerek nem hazudik (mert ő ismeri az én gyerekemet,gondolom ),tehát azt én elloptam....szó -szót követett egy darabig tűrtőztettem magam,mert mégiscsak oviban voltunk,de annyira felháborított a rohadt parasztja,hogy utána mentem az ovi elé...na ami itt következett ,nem írnám le.. honnan veszi a bátorságot egy ilyen gyökér paraszt,hogy meggyanúsítson úgy bárkit,hogy életünkben nem találkoztunk ...és nem kérdez meg ,hanem tényként állít valamit ...Az eszem megáll komolyan mondom,ha nem az oviban vagyunk ,hanem esetleg már kint az utcán megkérdez millió százalék ,hogy felrúgom!!!DE még így sincs kizárva ,hogy megesik ,ha megint összefutunk...

Free Orkut and My Space Angry Graphics Glitters





Más:- kaptam ma a gázművektől egy levelet (meg egy 71000.-!csekket)
A levél egy formanyomtatvány,mellyel fogyatékkal élők és fogyatékkal élőt nevelők igényelhetnek támogatást.Április elsejétől lett bevezetve én eddig nem is hallottam róla..

4 megjegyzés:

mona írta...

Jujjj ezen én is hogy fel tudom magam húzni.

Perec írta...

újjaj nem szeretnék veled rosszban lenni :D
Hasonló szituban voltam én is, bár konkrétan nem lettünk meggyanúsítva, de egy anyuka állította, hogy eltűnt a lánya cipője a bölcsiben, mi meg pont ott voltunk, amikor jött, és olyan izé volt az egész, szidott mindenkit..stb, másnap persze nem bírtam magammal, rákérdeztem, és meglett a cipő, be volt dobva mittomén hová, nem is ez a lényeg, csak még így is kellemetlen volt, nem még az, amikor vki konkrétan neked esik, bakker:O

Makka írta...

Basszus! Remélem meglesz az a dzseki, és majd vörös fejjel kérheti a bocsánatokat. :S Úúúútálom az ilyet. :S

Lacel írta...

Az ilyen nőt úgy elhordtam volna én is a sárga földig mint a fene... -.- "

Ehhez azért sok bőrnek kell felgyűlnie azon a bizonyos pofán..

Rendszeres olvasók