THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. március 21., szombat

Tabuk nélkül..


Kicsit olvasgattam ma ,keresgéltem a manó műtétjeire vonatkozó leírásokat .
Megint elkenődtem ,próbálom a dolgok optimista oldalát nézni,hogy egyszer célba érünk,de addig nagyon -nagyon sok és fájdalmas lépést kell megtennünk.
Az hiszem szükségünk lesz bőven lelki táplálékra és segítségre,ahogy a manó nő és teljesedik a kis értelmi neki sok bölcsességre,hogy megértse ,hogy ő picit más mint a többi gyerek .
A sztómától és "hatásaitól" félek leginkább ....
Na ,de muszáj tartanom magam ,mert hosszú út áll előttünk és végig kell járnunk.
De azért néha én is sírok,most is ...........

4 megjegyzés:

APPLE írta...

Tudom mi előtt álltok és ez az út bizony valóban iszonyatosan nehéz és borzalmasan fájdalmas lesz sokszor... Viszont abban is biztos vagyok hogy Ti együtt ügyesen megbírkóztok majd mindezzel. (Azért ha egy mód van rá a gyerkőc ne lássa hogy sírsz és meg vagy ijedve, stb.) *ölel*

mauzecski írta...

Apple ,köszönöm a kedves szavaidat :)
Nem látják a gyerekek ,ha elkenődök,sőt senki nem látja,csak magamban szomorkodom

Perec írta...

Mau, ide nagy szavak kellenének, de én olyanokat nem tudok írni, közhelyeket meg nem akarok. Nagyon szorítok nektek!

Puccos írta...

Szerintem is ügyesek lesztek.Ez az elkeseredés pedig normális.Félünk az ismeretlentől.De hidd el a gyerekek jobban viselik mint mi felnőtek!!!!Ügyik lesztek!!!!

Rendszeres olvasók