THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. március 31., kedd

Baleset !!!




Ma végre elmentünk oviba,de már bánom :(
Délután 4-kor mentem a manóért ,a Petra már azzal fogadott,-hogy jaj,szegény Ernőkének nagyon csúnya a szeme!!!
A frász kerülgetett,míg meg nem láttam a fiamat,miután megláttam majdnem elájultam,azt hittem az egész szeme,arca kék.!

Szerencsére nem ,de így is elég csúnya az arca .
Történt,hogy a délelőtt folyamán arcra esett biciklivel .
Nem is ez a bosszantó,hanem az,hogy nekem senki nem szólt,hogy menjek érte,vigyem orvoshoz vagy egyáltalán ,hogy baleset történt.
Kérdésemre,hgoy ez miért nem történt meg,az volt a válasz,hogy nem tartották súlyosnak!!!
Kilátásba helyeztem ,hogy amennyiben én pitsán rúgást eszközölök az elég súlyos lesz szerintem...

2 megjegyzés:

APPLE írta...

Grrr... Sajnálom! *ölel*

Tünde Pintér írta...

Puszikállom!!!!!!

Rendszeres olvasók