THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. március 17., kedd

Kórházban voltunk...

Hazajöttünk végre...
A manó furán köhögött szombaton,felhívtam az ügyeletet,hogy nézzék meg mert nem tetszik nekem a kisfiú,fogyamatosan köhécselt,folyt az orra és nagyon kis aluszékony,kedvetlen volt.Megvizsgálták ,kaptunk javaslatot tüdő rtg-re úgyhogy irány a Heim Pál.
Megvolt a rtg és beteljesedett ,amitől paráztam a taknyos időszak beköszönte óta.Tüdőgyuszi,úgyhogy felvétel a belgyógyászatra.
Nagyon kedves Dr-nénihez kerültünk (én is felvetettem magam,egy spa kezelés áráért,19ezret fizettem a 3éjszakáért),kaptunk intravénás anitbigyót ,napi 3x inhaláltunk atroventet. Viszont a dr-néni szerint kóros a cici kötődés és le kellene szoktatnom a manót a cicről,hogy többet igyon,hogy az anyagcseréje felgyorsuljon.Manó a 2. éjszaka megműtötte magát,kivette a branült a kézfejéből és odaadta nekem (abba a kezébe tették ,amelyik hüvelykujját szopizza,és már barkácsolta a második percben) ,azt hittem elájulok,pillanat alatt összevéreztünk mindent...nagyon megijedtem!
A tüdőgyuszit már nem hallották hazajöttünk ,jövő héten controll.Barátságot kötöttem 3anyucival,egyikük,tőlem nem messze ,jó lenne találkozni még Zsuzsiékkal ,tüneményes ,nagyn vígkedéjü kisfia van Szása :)


Sajnos más viszonylatban újra szaporodtak az elrettentő tapasztalataim !
Volt bent egy baba ,Lili baba 6 hetes ,húgyuti fertőzéssel,1 hete voltak bent a kórházban,mikor is vasárnap éjjel lázmérés közben VETTÉK ÉSZRE!!!,hogy Lilikének közvetlen a szeméremajkai között van a végbélnyílása is azért fertőződik folyamatosan!Könyörgöm ! Hány orvos és nővér látta ezt a babát születése óta?! Hogy nem lehet ezt azonnal ,születés után észrevenni? Most úgy áll a dolog ,hogy műteni kell ,3 lépésben és kivezetik a végbelét,valamint át kell vágni a gátizmát is ,ami ugye egyenes út az inkontinenciához.Nagyon sajnálom őket ,cseréltünk telószámot,mert nagyon aranyos az anyuka is és szeretném tudni mi lesz velük...
És még egy kis szomorúság...
Volt bent egy pici lány. Evelyn gyönyörű kék szemekkel .Ő nagyon -nagyon beteg...
Születése előtt 20 percig halott volt az anyaméhben ,de újra élesztették,nagyon súlyosan fogyatékos,ezért a szülei lemondtak róla,és egy speciális gyermekotthon lakoja,semmit nem tud és folyamatosan romlik az állapota ,nem tud önállóan nyelni sem.Nagyon sajnálom,mert nagyon szép baba lenne.A nővérek nagyon lelkiismeretesen gondozták ,de olyan rossz volt látni,hogy senki nem aggódik érte ,senki nem öleli meg ,pedig biztos javítana a pici életén az ANYAI szeretet ....

0 megjegyzés:

Rendszeres olvasók