THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. február 15., vasárnap

Lehet... vagy mégsem ?....



Szeretném leszögezni nem vagyok skizofrén,csak mostanában kicsit figyelem magamat kívülről és nem jó,amit látok (érzékelek)
A CSaládtagjaim még nem tették szóvá,de nagyon megváltoztam mind külsőleg,mind belsőleg!(ill.lelkileg)
Szóval alapvetően vidám,nagyon nagyszájú , és nemnagyképűen megjegyezve,de csinos és feltünő csajszi voltam. És ez a legmúltabb múltidő.
Valami megváltozott a szülés óta,lehet ,hogy a manó betegsége ill. annak feldolgozása az ,ami mindent háttérbe szorított (ill. belül úgy érzem ez a biztos ok ).
Külsőleg sok plusz kg,(soha nem voltam smink nélkül,szempilla festék,szájfény minimum)
nem sminkelek,vagy csak alig,Nem érdekel a divat és nem szoliztam 2éve.(na már most ezek nélkül persze mint a jelek mutatják remekül elvagyok,de valami űr mégis van)
JEllemvonásbeli változásaim a legjellemzőbbek ,én aki mindig kimondtam amit gondoltam és ha kellett nem éppen nőies hangnemben,mindenért kiálltam és megvédtem az igazamat,hááát
hogy is fogalmazzak helyesen .... konfliktus kerülő lettem és unalmas !
Még folytatnám de sír a manó,úgyhogy majd folyt köv..

Ez a post pont olyan ,mint amit én érzek belül kusza

1 megjegyzés:

k.kata írta...

Kicsit én is így érzek, bár nekem hiányoznak ezek a dolgok. Szoli, smink, stb. Majd meglátod kisüt a nap, és minden másképp lesz. puszika nektek. k.kata

Rendszeres olvasók