THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. február 17., kedd

Burkolt vélemény ...

Tegnap kihívtam a háziorvost (immár negyedik alkalom ,hogy orvos látja a gyerekseregemet)
Viktornak pöttyök voltak az arcán ,ami néha bepirosodott ,néha halványult, változatlanul köhög és hurutos,Petra köhög csúnyán,feje,füle fáj még mindig!
Szóvá tettem az orvosnak,hogy Viktor nem lehet -e allergiás az új antibigyóra,(ospamox),mert eddig ilyen piros pöttyei nem voltak ,és nekem gyanús.
(a mási kettő is allergiás az amoxicillin és penicillin származékokra)
Válasz az volt,hogy nem hiszi (!) ill.szte nem .
Este bevettük a gyógyit,másfél óra alvás után,köhögve,piros folyó orral,arcán pötyikkel ébredt !!!
Azonnal feloldottam calcium tablettát és megitattam vele ,majd betelefonáltam az ügyeletre,és ott megerősítették,hogy valóban NEKEM VOLT IGAZAM )
OSPAMOX MELLÉKHATÁSAI :Amennyiben túlérzékenysége (allergia, szénanátha) áll fenn, illetve asztmás panaszai vannak, akkor mondja meg a kezelőorvosnak. Allergiás tünetek fellépése esetén, különösen a viszketés, borzongás, csalánkiütés, légszomj, szorító érzés, valamint hasmenés, illetve hasi fájdalom jelentkezésekor haladéktalanul forduljon az orvosához!
Illetve ami elkerülte a háziorvos figyelmét esetünkben:
A károsodott veseműködésű betegek esetében az Ospamox kiválasztódása a működészavar súlyosságától függő mértékben elhúzódhat, ezért lehet, hogy az orvosnak csökkentenie kell a teljes napi adagot.
Különös óvatosságra van szükség a gyermekek, a kora- és az újszülöttek esetében. Ellenőrizni kell a vese- és a májfunkciót, valamint a vérképet.

Egyszóval azt hiszem ,komolyan fontolóra veszem,hogy másik orvost választok (elhiszem ,hogy sok a beteg gyerek a körzetében) ,de úgy érzem ,hogy ha egy gyermek betegségéből adódóan,nagyobb és komolyabb figyelmet kívánna,akkor az a minimum,hogy az orvos körültekintően járjon el!
Mivel egy veséje van a manónak és hólyagja sincsen ,így nagyon oda kellene figyelni,hogy ne történhessen semmi baj !!
Fortyogok .....
MySpace-Comments
MySpace Comments and Animated Gifs

2 megjegyzés:

k.kata írta...

Tényleg felháborító mind a háziorvos, mind a vénkisasszony. Tuti felrúgtam volna. Hihetetlen. Én is orvost váltanék a helyedben. puszika nektek. k.kata

teddybear írta...

A férjem is azokra a gyógyszerekre allergiás, mint a te gyerekeid! A fiamat is kiütötte egy gyógyszer (már nem tudom mi volt), de azt tudom, hogy mielőtt valamit is beadok nekik, előtte vagy 3 gyógyszertárat hívok fel, hogy nem e tartalmaz valami származékot, és bátran beadhatom nekik. És orvosnál is külön hangsúllyal közlöm a gyógyszerallergiát!
Jobbulást nektek! Ha teheted, akkor mindenképpen válts orvost!
Sok gyógypussssszzzz!

Rendszeres olvasók