THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2008. október 21., kedd

Pótlás.....

Semmi nem úgy jön össze,ahogy szeretném :(
NEm tudom ,mikor tehetem le a keresztet,amit a hátamra
vettem mikor megismertem az exemet.
Azt hittem 8éve amikor elment,hogy végre fellélegezhetek
és új életet kezdhetek,úgy ahogy én akarom,de a mai napig
az árnyékával küzdünk és isszuk a levét a sumákságainak.
Nem gondoltam volna ,hogy ilyen fordulatot vesznek a dol-
gok,de ezen már nincs mit siránkozni,előre kell nézni és erős-
nek lenni,majd megoldjuk ezt is. (nagyvonalakban.autókeres-
kedő volt anno,és volt a nevemen egy autó amit eladott ,kide-
rült hogy az autó totálkáros volt,így a vevő joggal ,beperelte
őt ,aminek a következménye az lett,hgy engem pereltek ő
miatta,mert az autó papíron az enyém volt,mindez 9éve kezdődött
most ért abba a szakba,hogy vége.......
Az eredmény : a SAJÁT házamra terhelték az ő tartozását,ami
8millió forint és most az én házamat írták ki végrehajtásra,tenni
nem tudunk semmit,csak alkudozni a céggel ,aki megkívánja venni
(az egyébként 24millióra értékelt) ingatlant féláron.
Tegnap voltunk ügyvédnél,ha nem akarunk pereskedni még 5
évig,akkor költöznünk kell,de nem mindegy hogy hova.
Most házat nézünk,amit be merünk vállalni.
Az exemet pedig tegnap megkérte Ernő (még szépen),hogy aktivizálja
magát és záros határidőn belül, szedje össze a pénzt,hogy léphessünk.
))
Röviden ennyi,sajnos nem annyira egyszerű mint leírtam,de nagyjából
ez a lényeg.


Girly MySpace Graphics

És hogy teljes legyen az örömöm,valami kretén lefújta az autóm

motorháztetejét ,szerencsére nem festékkel,(először azt hittem)

hanem valami dekorációs festékkel (valszeg műhó)ami rendesen

rátapadt (kék az autóm,és fehér a festék)

úgyhogy lekellett polírozni az egész motorháztetőt.

Nagyon undorítónak tartom az ilyesmit,az tuti,hogy nagy mázlija van,hogy

nem vettem észre,mert jódarabig nem tudná használni a kezeit,bárki

legyen is :( :@


0 megjegyzés:

Rendszeres olvasók