THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2008. október 27., hétfő

JÁTSSZUNK EGY PICIT ........

Bakacsimbától hoztam a következő játékot és egyben tovább is adnám :
Bibécskének , Szbsznek,Lidikének,Domonak,Teddynek,Hakkanak,Marigoldnak

Játékszabályok

1. linkeld be a blogba, akitől jött az "aljas" gondolat.:D

2. 7 dolog, titok magadról, amit még nem tudnak rólad

3. add tovább a láncot 7 embernek és linkeld be a blogodba

4. hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy az "aljas" gondolat Hozzájuk is elért.

-Pert indítottam a Manó miatt, a genetikussal szemben

-Letíltottam a Bulgárt a skype-on (hihihi)

-12évesen becsempésztem a pincénkbe egy cicát és anyunak azt mondtam,hogy
valahogy bemászott ..és meg kell tartani

-Mikor szoliban dolgoztam és csőcsere volt,nem mtam meg egy ultramegjátszós
kigyúrt majomnak (nem lett baja,csak megpirult a kopasz feje )

-Írtózom a galamboktól(olyan hülyén figyelnek ,brrrr....)

-Megmondtam Melinda "barátnőmnek" az igazat a kapcsolatáról ,de annyira naív,hogy azt hitte viccelődöm XD

-És nem utolsó sorban,megkeserítem az exem hétralevő életének,minden percét...




Online Friends
MySpace Graphics & Free Myspace Layouts









0 megjegyzés:

Rendszeres olvasók