THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. április 30., csütörtök

Örömkönnyes ,meghatódott délután :)

Anyák napi köszöntés volt az oviban,most személyre szóló volt,minden kisgyerkőc csak a saját édesanyjának mondott verset és énekelt dalt,miközben az   anyuka leülhetett a kisasztalhoz ,ahol finomsággal vendégelték meg

Az én drágám is mondott nekem verset és énekelt egy dalt és még szegfűt is kaptam,olyan édi volt, szipogva vettem át a kis ajándékát .....Imádom!!!!

Lukács Angéla: Csak egy van...


Sok-sok levél van a fán,
Mind hasonló forma,
Milliónyi levél közt
Mégsincs két egyforma.

A Földön sok gyerek él,
milliárd is megvan,
De az egész világon
Belőlem csak egy van.

S ha egy nagy tér közepén
Tenger gyerek állna,
Közöttünk az anyukám
Mégis rámtalálna.

Ültem ringó kis ladikon.
Úszott három rózsaszirom.
Az egyik az apué,
a másik az anyué,
harmadik enyém.

1 megjegyzés:

k.kata írta...

Kuksiztam. Én már attól meghatódtam, ahogy olvastalak. Már alig várom én is. puszika nektek. k.kata

Rendszeres olvasók