THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. április 3., péntek

Hüllők

Ellenérzéseimet leküzdve,(undorodok mindenféle csúszómászótól és pókfélétől!!!) elvittem a csipet csapatot a hüllőshowra :)
Kicsit "gagyi" volt,de élmény(a körítés volt "gagyi") .
A sportkastélyban volt megrendezve,a belépő nem volt drága (1200.-felnőtt jegy,800.-diák,ovisoknak és a manónak ingyenes).Voltak különböző,siklók,boák,Tigrispiton,Kajmán(mini és mindig megszökött :D),Leguán,Varánusz,Nílusi krokodil(szintén mini,sztem még bébi) 108éves Teknős és Anakonda ,ja a Kenguru gyereket kihagytam.70perces volt a műsor,a manó is végignézte. A szünetben lehetett kígyót simogatni ,persze a gyerkőceim jelentkeztek ,így készült is fotó (amit majd valahogy ide is bevarázsolok) a bátrakról! A műsor végén Süni a kajmánt is megsímogatta (fúj),de büszke vagyok mert bátor lányom van:)

Majd feltöltöm a képeket is bár nem lettek túl jók mert telóval csináltam őket.


http://forum.hwsw.hu/index.php?showtopic=122327&st=1260Tigrispitonalbino boa

1 megjegyzés:

k.kata írta...

Szia Kuksiztam. Te is bátor vagy, neked is gratula. A jó időt mi is nagyon élvezzük, szinte mindig lent vagyunk, biztos észre is vetted. puszika nektek. k.kata

Rendszeres olvasók