THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2008. november 1., szombat

NAGY-NAGY GRATULA LIDIKÉMNEK .....

Myspace Graphics
Myspace Graphics, New Baby Graphics at WishAFriend.com
Lidikémnek sok boldogságot kívánok !
Egyszer egy gyermek megszületni készült, és így szólt az Istenhez:"Azt beszélik,holnap leküldesz a Földre,de hogyan fogok élni ott,hisz kicsi és védtelen vagyok?" Isten azt válaszolta:"A sok angyal közül kiválasztottam neked egyet,aki várni fog téged és vigyázni rád.""De itt a Mennyországban nem csinálok mást,csak énekelek és mosolygok.Erre van szükségem,hogy boldog lehessek"-mondta a gyermek.Isten így felelt:"Az angyalod mindennap fog énekelni neked.És érezni fogod a szeretetét,és boldog leszel.""És hogyan fogom megérteni az embereket,ha nem értem a nyelvüket?"-kérdezte a gyermek."Az könnyű!Az angyalod meg fogja tanítani neked a legszebb és legédesebb szavakat,amiket valaha is hallani fogsz,és az angyalod türelemmel és gondossággal meg fog tanítani beszélni"-válaszolta Isten.A gyermek felnézett Istenre és így szólt:"És mit fogok tenni,ha veled akarok majd beszélni?" Isten rámosolygott a kisdedre és azt mondta:"Az angyalod össze fogja tenni a kezeidet,és megtanít imádkozni."A gyermek kissé szomorúan folytatta:"Úgy hallottam,hogy a Földön rossz emberek is vannak.Ki fog engem megvédeni tőlük?" Az Isten megölelte a gyermeket és azt válaszolta:"Az angyalod óvni fog téged akkor is,ha az az élete kockáztatásával jár."A gyermek elszontyolódva nézett maga elé és így szólt:"De mindig bánatos leszek,mert nem láthatlak téged." Isten ismét megölelte a gyermeket:"Az angyalod mindig beszélni fog neked rólam,és meg fogja mutatni,hogyan juthatsz vissza hozzám,habár én mindig melletted leszek." Ekkor,bár nagy békesség volt a Mennyben,már hallani lehetett a földi hangokat.A gyermek sietve kérdezte:"Istenem,ha most mennem kell,kérlek,áruld el nekem az angyalom nevét!" És ekkor Isten így válaszolt: Az angyalod neve nem fontos. Egyszerűen így fogod hívni: Édesanya!"

2 megjegyzés:

Lidi írta...

Nagyon szépen köszönöm,ez nagyon szép...güpp:)

Lidi írta...

güpp...hihihihi,hüpp

Rendszeres olvasók