THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. október 19., hétfő

Játék


"A lényege: adott egy rajz-kezdemény, mely Paint-ben készült. A játékoskedvű blogger felteszi naplójába e képecskét, és egy kedves ismerősét arra sarkallja, hogy rajzolja tovább a képet, majd adja tovább valaki másnak. Ha 10 emberke rajzolt a képre, akkor forduljon vissza a lánc, így mindenki megtekintheti a végső eredményt.
Hogy tudjuk, mikor ér véget a játék fel kell tüntetni az eddig résztvevők számát!
Játékosok száma ezidáig (velem együtt):7 fő.

(Hogy akadálytalanul megjelenjen a blogban a rajz JPG-ben érdemes elmenteni.)

Jó szórakozást a játékhoz! "

Az én jelöltem : LACEL ;)

2 megjegyzés:

Makka írta...

:D Hogy tudtál cicát rajzolni? Szabad kézzel sem nagyon tudok, nem h egérrel. :D :P :*
Én amúgy Petrára tippeltem, h neki adod, de ez szabad választás, csak ő volt a TIPP. ;)

Lacel írta...

Már meg is csináltam a folytatást ;))))

Rendszeres olvasók