THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. szeptember 16., szerda

Ez+Az


Petra beteg lett :( Lázas,fáj a hasa,taknyos és köhög !Egész hétre kiírták .
Van egy teóriám a H1N1 vírusról ,de megtartom magamnak !
A kislány kúrálja magát és gyógyulgat :)









Más...

Ismeretségi körömbe is begyűrüzött a gazdasági válság.
Egy nagyon kedves barátnőm (3 gyerek édesanyja ),nagyon meglepett a döntésével.
TÁNCOLNI megy ,holnap indulnak a nagyvilágnak ,se nyelvtudás,se....
Sajnálom őket ,de nagyon nem értek egyet vele.Ott van a férje nagydarab ,erőteljes ember .
Miért nem keres magának munkát ,hogy ne a 40kg felesége adja olyasmire a fejét ,ami nem az ő világa.
Nem ítélem el a táncoslányokat ,mindenki azzal keresi a kenyerét amihez ért vagy amivel tudja,de...ez egy olyan életforma ami nem egy középkorú anyának való.
De ez az én véleményem csak ,lehet én vagyok szűklátókörű...

1 megjegyzés:

Judit /juci68/ írta...

Pedig én kíváncsi lennék a vírussal kapcsolatos véleményedre!!! Jobbulást nektek hamar!
Barátnődről...hát nem egészen gondolta végig szerintem, hogy mit csinál.

Rendszeres olvasók