THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2009. június 30., kedd

Méreg..

Gondoltam ,hogy nem lesz fáklyás menet a műhiba per ,de kézhez kaptam a válaszlevelet ,amit nem másolok ide ,de nagyon felháborodtam a válaszukat illetően (persze a további lépések nem maradnak el!),a kurva anyjukat ,de tényleg!!!
Tehát Viktor betegségét illetően ,a mulasztásuk elismerése helyett :" a sors rámmért terhe miatti fájdalom elhomályosítja tisztánlátásomat és téves elképzelés felé vezetett,amivel nincs mit kezdeni" !ezt írták ,többek között
Tényleg a kurva anyjukat,legalább magyarázkodnának ...http://dental.hu/images/upload/dontes.jpg

4 megjegyzés:

Patri-cica írta...

Hát tényleg baszódjanak meg!!!

A szemetek!

:S

Puccos írta...

Várható volt!!Sokkal egyszerübb lenne ha elismernék.sokkal kevesebb energia és idő és pénz.Mindenki hibázhat senki nem tökéletes.de a hibákat válalni kell.Sajna én ezt tudom a munkámmal kapcsolatban.KITARTÁS!

Judit /juci68/ írta...

Nagyjából első körben erre számítottam, de ne add fel, menj tovább!!

Makka írta...

:S Hát tényleg kapjákbe! :S :@ Neked pedig kitartás! *ölel* :*

Rendszeres olvasók