THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2008. szeptember 19., péntek

Borongós délután ...

Anyuval vásárolni voltam ma,az egész déleöttöt nála töltöttem
nem lakik messze 4 utcányira(szerencsére)Megbeszéltük ,hogy
süt délután palacsintát,óvodába menet beugrottam érte.
Olyan borongós délután volt ma és olyan fura érzésem lett,mikor
elköszöntünk....
Megkérdeztem mit fog még csinálni,tvzget,és pihen,ma gondol-
kodtam el,hogy mennyire szalad az idő.
Tudom ez az élet rendje ,hogy a gyerekek felnőnek,a szülők meg-
öregszenek,de egy ANYA az mindig ANYA marad.
Olyan rossz volt otthagyni egyedül (Apu meghalt 8éve),szerettem
volna maradni ,hozzá bújni és csak ott lenni vele!
CommentYou.com is your One Stop Shop
Click Here to get more at CommentYou.com

Image Hosting at PhotobucketOlyan jó lenne csak egy napra újra gyerek
lenni ........

0 megjegyzés:

Rendszeres olvasók