THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2008. augusztus 23., szombat

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Lehet öregszem vagy túl érzékeny vagyok,nem tudom,de egyre nehezebben
viselem a hülye és tapintatlan embereket.Férjemnek van egy kollégája,annek
egy barátnője,a lány 25éves múlt.
Próbáltam vele haverkodni,de be kellett látnom sok a generációs körkülönbség
köztünk (ami őt illeti ,degenerációs korkülönbség)
Gondja szál sincs szüleivel él ,mosnak ,főznek rá.
Folyamatos témája,Zoli szereti -e?Mit gondolok?Ha,nem szereti ,mit gondolok
miért nem?(én tudom az igazat,de nem az én dolgom,pedig ma legszívesebben
a fejéhez vágtam volna!!!)
Szóval miután kiveséztük a szeret nem szeret témát,közölte,hogy gyereket
szeretne(mire és kitől és legfőképpen hova?????????na,mind1)
de én ne sértődjek meg,de mi lesz ,ha beteg lesz a gyerek mint nekem?????
Mert ő engem is úgy sajnál.
Elállt a szavam,mert természetes ,hogy minden normális embernek vannak
félelmei,nekem is voltak és vannak,de én úgy gondolom,hogy nem kell mindent
szavakba foglalni,mindenki helyezze el magába a kis kérdéseit.
Úgy gondolom sajnálni nem engem kell,hanem önvizsgálatot kellene tartania.....
You're Nuts Grrr Mean





0 megjegyzés:

Rendszeres olvasók